Friday 24 May 2013

3 month before


Assalamualaikum,



Sekian lama blog kesayangan aku ni ditinggal bukan sebab kemalasan tahap maksima tapi disebabkan kekangan waktu yang sangat mencemburui aku :p 

Biasalah aku ni student form 6 so faham-faham lah,week days sepastinya kena pergi sekolah.weekends pulak haishhh dilunggokkan dengan homework n assignment oleh cikgu-ckgu kesayangan. 
ehemmm bunyi macam mengeluhkan tapi sebenaqnya takkkk aku cuma explain kepada anda-anda semua sajah. hehe




Seriuosly 3 month before memang bulan-bulan yang sgt sibuk untuk aku tapi bukan aku saja student stpm yang lain pun sama jugak. Mana tidaknya kami semua kena buat PBS n then kena bentangkan pulak kajian yang kami buat..huh memang mencabar mental and fizikal. DEPRESSED wooo
tapi alhamdulillah semuanya berjalan lancar.



2 weeks holiday .......... haiyoo macam tak cuti la 2 minggu je !! tapi apa-apa pun bersyukur sebab ada juga cutikan walaupun bukan 3 bulan cuti..
so cuti ni aku nak mula buat PBS sastera,bagi siap cepat-cepat senang hidup..baru tak kelam kabut di kemudian hari.

Sempena dengan cuti ni jugak aku nak mengaktifkan diri aku berblog satu hari satu update pun jadilah daripada biarkan blog ini berhabuk ! and semalam aku bertungkus lumus tukar image blog aku sekali dengan link n blog title okeyh. Pulun tak kakak :p

Kali ni aku tukar blog ni jadi lebih simple sebab aku semak tengok blog aku nih macam sekolah tadika.haha
so walaupun simple tapi sangat elegant pada aku :p

Lepas ni aku akan kongsi banyak benda-benda yang berfaedah sebab seingat akulah sepanjang aku berblog ni aku tak pernah kongsi something knowledge dengan korang kann.
tengok betapa malasnya diriku ini !!



ohh nota kecik untuk pelajar stpm :
kita dah mencuba yang terbaik dalam exam sem 2, jadi tawakal pada Allah insha Allah 
sem kali ni kita dapat result yang lagi gempak dari sem 1. 
Jangan tetapkan dalam diri perasan yang sebegini  :
ala aku rasa macam kena ulang je sem ni !
ayoooo sayang result tak keluar lagi so relax jangan ada fikiran yang negatif macam tu tak bagus untuk otak okeyh.
Masa ni gunakan sebaiknya berdoa pada Allah,mohon result yang cemerlang insha Allah, Dia pasti akan tunaikan hajat deme semua .
Jadi usahlah gundah gelana think positif yooo :)



Keep smile and stay cool
Assalamualaikum !!


P/S : menaip sambil dengar lagu im sorry by jeo jonas,im his big fan









1 comment:

  1. Such a great post...I like your blog.^^
    Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets Nessa

    ReplyDelete